Jak nastavit import dat z Facebooku do Google Analytics

Nastavte si jednoduše import statistik a nákladu z Facebooku do Google Analytics!

  1. Klikněte na tlačítko “Přidat” ve sloupci Facebook.
  2. Nejprve zkontrolujte, zda již máte požadovaný Facebook účet v Analytics Importeru. Pokud zde není, je potřeba ho nejprve přidat.
    1. Klikněte na tlačítko “Přidat Facebook účet”. Přihlaste se do Facebooku a povolte přístup ke statistikám.
    2. Následně budete přesměrováni zpět do Analytics Importeru.
  3. Znovu klikněte na tlačítko “Přidat” ve sloupci Facebook.
  4. Zvolte název synchronizace a vyberte Facebook účet.
  5. Nyní zvolte z nabídky Facebook reklamní účet.
  6. Pokud chcete importovat statistiky jen vybraných kampaní, můžete je vybrat.
  7. Níže můžete také vložit URL adresu Facebook XML feedu, ze kterého vytváříte katalog. Tento krok platí pouze v případě, že budete importovat statistiky z produktových kampaní.
  8. Vyplňte k jakému zdroji a mediu chcete statistiky synchronizovat. Tyto údaje se použijí pouze tehdy, pokud nebudete mít označené URL adresy Facebook reklam.
  9. Zvolte zda chcete synchronizovat náklady včetně DPH nebo bez DPH.
  10. Dále vyberte v jaké měně chcete náklady synchronizovat. Přepočet proběhne vždy podle aktuálního kurzu.
  11. Z nabídky vyberte Google Analytics účet a Google Analytics službu. Poté vyberte název importu údajů.

Tím je nastavení dokončeno.

Více o datech a statistikách, které se synchronizují z Facebooku do Google Analytics najdete zde.